IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Kim Hyung Joong's apartement

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shelley

Aantal berichten: 37

Identiteitskaart
Leeftijd: 16 jaar.
Beroep: Fotomodel.
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Kim Hyung Joong's apartement   zo jul 25, 2010 9:07 am

Shelley zuchtte even en knikte zachtjes. Ze bleef hem voorzichtig vasthouden en lag een beetje op zijn schoot. Met haar hoofd dan. Ze was moe maar ze wilde niet naar boven. Ze wilde eigenlijk wel even bij hem zijn. Ze wist niet dat hij film wilde zien maar als hij dat wilde doen met haar slapend bij hem vond ze het zelf niet erg. Ze hoorde de woorden nog en knikte zachtjes. Ze voelde haar onzeker. Bang dat hij het niet leuk zou vinden, diep vanbinnen. Ze slikte even en keek even naar de tv maar haar ogen vielen weer dicht. Ze was te moe om nog even haar ogen open te kunnen houden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kim Hyung Joong

Aantal berichten: 27

Identiteitskaart
Leeftijd: 18
Beroep: Zang & Dans
Partner: Not at the moment

BerichtOnderwerp: Re: Kim Hyung Joong's apartement   zo jul 25, 2010 10:11 am

Kim zag dat ze moe was en hij zuchtte eens diep. ''Ik wil niet vervelend zijn maar, kan je niet beter naar bed gaan? Je ziet er nogal moe uit. En ik ben van plan een horror film te gaan kijken die er zo op komt dus ik weet niet of jij dat leuk vind?'' Zei Kim tegen haar terwijl hij haar voorzichtig wat recht liet zitten. Hij keek haar afwachtend in de ogen aan en hij glimlachtte dan ook even lichtjes. Kim vond het echt leuk dat ze nu een paar dagen of meer bij hem kwam. Ondanks dat hij de meerderheid van zijn dagen bij zijn vrienden was. Was hij ook wel eens heel vaak alleen, hij kon ook niet naar zijn familie toe omdat die allemaal in Zuid-Korea waren. Bovendien kon hij helemaal niet naar zijn ouders toe, niet dat die dood waren. Nee ze waren niet dood. Er was een ander probleem waardoor hij niet kon, of liever gezegt niet bij ze mocht komen. En nu Shelley bij hem was hoefde hij zich niet altijd meer alleen te voelen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shelley

Identiteitskaart

BerichtOnderwerp: Re: Kim Hyung Joong's apartement   zo jul 25, 2010 3:49 pm

Shelley hoorde de woorden en zuchtte even. Ze voelde dat hij haar voorzichtig recht liet zitten en keek hem aan. "Ik ben eigenlijk liever hier.. Met wat gezeldschap, misschien slaap ik.. Beter" zei ze dan zachtjes en keek hem aan. "Maar als je het echt wilt ga ik wel naar boven" zei ze dan en voelde nog even een pijnscheut door haar lichaam. Ze slikte even en keek kort naar de grond. Haar blik gleed van de tv naar Kim terwijl ze afwachtte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kim Hyung Joong

Identiteitskaart

BerichtOnderwerp: Re: Kim Hyung Joong's apartement   zo jul 25, 2010 5:15 pm

'Ik ben eigenlijk liever hier.. Met wat gezelschap, misschien slaap ik.. beter' Antwoorde ze op zijn woorden. 'Maar als je het echt wilt ga ik wel naar boven' Vervolgde ze haar woorden. Kim stond op en pakte zijn blikje cola. Hij nam er een slok van en hij keek vervolgens weer naar Shelley. ''Het maakt mij niet uit, ik ga niet voor jou bepalen wat je wel of niet moet doen'' Antwoorde hij kalm. Hij ging weer op de bank zitten naast Shelley en keek naar de tv. De horror film begon al en Kim keek dan ook naar de tv. ''Als je het echt niet erg vind dan ga ik nu film kijken'' Zei Kim vervolgens en hij knikte een keer richting de tv. Hij nam weer een slokje van zijn cola en zuchtte eens tevreden. Hij keek daarna weer even opzij naar Shelley. ''Als je ook wat drinken wil mag je dat gerust pakken'' Zei hij kalm tegen haar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shelley

Identiteitskaart

BerichtOnderwerp: Re: Kim Hyung Joong's apartement   zo jul 25, 2010 5:20 pm

Shelley staarde even voor haar uit en knikte maar. "Ik ga naar boven" zei ze erg zacht. Het liefste bleef ze beneden bij hem. Het voelde beter maar ach. Ze stond op en liep daarna naar boven. Ze liep naar haar kamer en legde de handdoek op het bed. Ze kleedde haar om en ging aan het raam zitten. Ze staarde naar buiten en tranen gleden terwijl over haar wangen. "Mam.. Ik mis je" zei ze zachtjes en beet op haar lip om niet te erg te gaan huilen. Ze keek naar de maan en de sterren. Ze haalde even diep adem en bleef zo een lange tijd zitten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kim Hyung Joong

Identiteitskaart

BerichtOnderwerp: Re: Kim Hyung Joong's apartement   zo jul 25, 2010 5:41 pm

Kim knikte even lichtjes. ''Oke truste'' Antwoorde hij kalm terwijl hij nog een slokje van zijn cola nam. Deze was dan ook uiteindelijk op. Hij gooide het blikje in de prullebak en hij liep weer naar de woonkamer. Hij liet zich achterover op de bank vallen zodat hij lag en hij keek opzij naar de film. Er gebeurde vanalles in de film. Ledematen werden afgehakt en bloed lag zowat overal. Er waren zelfs zombie's. Kim verroerde geen vinger. Hij vond zulke films mooi om te zien, een droog glimlachje sierde dan ook zijn lippen in plaats van dat hij weg dook achter een kussen, of misschien achter de bank zelf. Nee hij had geen bang voor die films. Kim werd na een tijdje werd slaperig omdat hij nu lag. En bovendien had hij deze dag ook nog gewerkt dus daardoor was hij ook best moe geworden. Uiteindelijk vielen zijn ogen dan ook dicht en viel hij in slaap zonder dat hij het door had.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shelley

Identiteitskaart

BerichtOnderwerp: Re: Kim Hyung Joong's apartement   zo jul 25, 2010 5:48 pm

Shelley keek even rond en besefte dat ze best dorst had. Ze stond op en liep rustig naar beneden. Ze keek op en zag Kim slapen. Ze glimlachtte zacht en zette de tv dan maar uit. Beter geen energie verspillen. Ze nam daarna een deken en legde deze over hem. Ze glimlachtte zacht en haalde een glas water. Ze dronk deze rustig leeg en liep daarna naar boven. Ze kroop in haar bed en sliep al snel. Toen ze die morgend wakker werd kleedde ze haar om. De striemen bloedden helemaal niet meer. Ze liep naar beneden en merktte dat hij nog sliep. Ze liep naar de keuken en begon te koken. Ze vond het zo lief van hem dat ze mocht blijven dus een ontbijt maken kon er wel bij. Ze bakte wat eieren en spek. Ze bakte ook wat brood zoals ze van haar moeder geleerd had. Ze zette de tafel en de rest. Daarna maakte ze nog wat verse appelsiensap en wachtte ze maar totdat hij wakker zou worden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Kim Hyung Joong's apartement

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New York’s elite :: UITRUSTEN :: Appartementen-